It's the wrong time.

Superfrukost!

Var ute och gick och kom hem för inte så länge sedan, nu har jag ätit superfrukost. Jag tänkte att jag kunde fota, men jag har redan ätit allt, så det ser nog inte så häftigt ut. Men det som jag åt var en rostad macka med skinkost på, en tallrik mjölk och K special flingor, ett glas juice och en kopp te.

Fast faktiskt så har jag inte druckit upp teet ännu, utan det ska jag göra lite snart, tänkte faktiskt, dricka te, läsa och äte lite godis idag. En riktig ta-hand-om-mig-själv-mys-dag har haft ansiktsmask idag också. Fast det får ni såklart ingen bild på.

Nu ska jag kolla färdigt på Robin Hood filmen innan jag börjar mysa på ordentligt.

Bilden är tagen från We♥It

PUSS!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-09-12 @ 16:23:38
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Stadig frukost är bra :)

2010-09-12 @ 17:17:45
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0