Jag minns allt som om det var igår.

Klicka på bilden för att lyssna på en bra låt, sommar låten. Den får mig att längta tillbaka till sommaren för snart två år sedan. Lina i mina gamla jeans och jag i Linas gamla snygga sessions tröja. Det var den dagen som vi gick ut tvåan. Super rolig kväll var det minsann vill jag minnas. Det var den sommaren som vi åkte iväg till Peace and Love, där jag träffade massa roligt folk. De var verkligen någon av de bästa vårarna och sommrarna i mitt liv. Än så länge iaf.

Den här sommaren var inte mycket att hurra för, skippade pdol, vilket jag ångrar. Åkte till Liseberg och sovde i ett tält. Sen hände det inte mycket mer spännande saker. Nu längtar jag bara tills jag blir 20 så jag kan åka till Piteå och vara cool och ta mig in på challenge i Piteå. haha. Nä. Men jag får göra mycket mer när jag är 20. Kan det inte bli oktober, snart så jag får åka hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0