Snart är klockan 10

Då öppnar affärerna på stan. Då ska jag dit och kolla lite, sen ska jag väl hem igen. Jag har lite saker som jag måste köpa för ikväll faktiskt. Jag taggar redan, har jag iof gjort sen igår. Fast det känns väl lite mer snart skulle jag tro. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, som det brukar vara då. Hade jag varit i piteå hade det nog bara blivit tights och någon tröja. Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska ha. Det är inte lätt det här.

Hur som helst så är det Björn Rosenström med Sara och många fler som gäller ikväll! Det kommer nog bli bra! Bara jag kommer in, haha. Så vakterna inte tror att jag är för liten, för jag kan inte mina efternamn eller personnummer baklänges. Så det kan ju bli ett problem. Får väl öva lite hemma. Haha. Men det ska nog gå bra.

Se där nu är det bara 2 minuter kvar innan klockan blir tio. Så nu ska jag väl kanske börja gå mot stan. Eller så väntar jag ett tag lyssnar på lite musik, eller så läser jag en stund och äter lunch innan jag går i väg till stan, annars kommer jag ju inte ha någonting att göra under hela dagen. Mami och hennes typ inte vet jag, typ pojkvän eller särbo eller jag bryr mig inte, de är iaf på marknad i filipstad.

Nä. Det blir så att jag går in till stan senare. Nu ska jag lägga mig i soffan (inte så att jag redna gör det kanske?) och läsa lite ur min bok som är på engelska så går jag in till stan senare. vi hörs allesammans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0