Dag 08

Korta små mål för denna månaden, och varför

Hmm... Ja det här var inte lätt. Det får bli att gå ut och gå så ofta jag kan och att inte äta allt för onyttigt. Att gå ut och gå är mest för att jag vet att jag ändå inte kommer att lyckas så bra med den nyttiga delen, + att man håller sig friskare och piggare. Dessutom får jag luft och fräknar på näsan. Sen att äta nyttigare är verkligen nåognting som jag måste tänkta på.. För den senaste månaden har det blivit popcorn, glass eller chips till middag.. Så kan det bara inte fortsätta, inte okej. Det blir ju lätt att jag kommer att köpa mig ett par sånna här skor om jag får pengar över.


Sen ännu ett mål får vara att jag måste vara mer sparsam med mina pengar, för ärligt talat så har jag 16 kronor kvar av min lön och det är inte för ens på fredag jag får pengar igen, då är det räkningar som ska betalas och jag måste handla mat och även så måste jag laga min telefon och det går på 2000kronor, bara mobilen alltså. Sen så måste jag ju ha pengar kvar att leva för. Så måste jag köpa lite nya sängkläder och även så måste jag köpa lite lampor.


Det betyder alltså att jag kommer att få leva fattigt mins en månad till, sen skulle jag ju verkligen behöva massa nya kläder. För jag har typ inga vårkläder, har aldrig haft heller. Kan inte bara ha jeans och tshirt hela tiden. Vet dock massa snygga kläder som jag vill ha. Sen har jag även planerat en resa till GBG och Eva, och möjligtvis mina cheergirls och sen så ska jag även till STHLM nu när det kommer att bli vår där snart.

Kommentarer
Postat av: - bbella | the asian one ::

sv:

haha brukar du äta mycket sånt ? :O

2011-02-22 @ 14:59:18
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

svar: tack tack :)

2011-02-22 @ 16:55:46
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: - bbella | the asian one ::

sv:

aha visste inte , förlåt hähä

2011-02-23 @ 15:35:58
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0