Jag hakar på!

Nu kör jag den här grejen som alla andra utan inspiration till något annurlunda blogginlägg kör,  så från och med idag och en månad fram ska jag skriva ett blogginlägg om dagen (minst) och där ska jag skriva om de här sakerna!

Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.


  1. Jag jobbar på bredbandsbolagets kundservice
  2. Jag tycker inte om att prata med främlingar
  3. Jag bor nästan 100mil ifrån nästan alla jag älskar
  4. Jag tycker inte om ost, men samtidigt gör jag det (shit vad bra jag är på intressanta saker ens...)
  5. Jag är inte bra på det här
  6. Jag tycker att det är jättesvårt att umgås med tjejer.
  7. Jag älskar cheerleading och tränade det i ca en evighet
  8. Jag tycker inte att jag ser bra ut egentligen
  9. Jag älskar att hoppa studsmatta
  10. Jag klarar inte av att vara hen hel dag utan att smsa med någon

Kommentarer
Postat av: mariah

Gött att du matchar med duschdrapperiet haha :D

2011-02-15 @ 11:57:44
URL: http://typmariah.blogg.se/
Postat av: :)

Fan va hot du va då!

2011-02-16 @ 12:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0