Alltså, jaha?

Igår alltså, sjuk kväll! Galet bra på festen jag var på, nästan hela tiden iaf. Trodde däremot inte att jag skulle bli lämnad till att gå själv från stan hem till mig, men så blev det.

Kanske var bäst så ändå kan jag tänka mig. Det här året ska lätt bli det bästa på länge. Så jag behöver verkligen skärpa till mig ordentligt. Aja. Påvägen hem iaf, Det var jätte skönt ute, inget kallt alls. Massa med fyverkerier jag hade skön musik i öronen och härliga tankar. Så kommer jag hem, känner att jag saknar Piteå och min familj. Lägger mig i sängen med världens huvudvärk och sover.

Nusåhär idag har jag bara lite lite ont i mitt huvud. Ska iväg och jobba om lite mer än 3 timmar. Ska bli rätt skönt ändå. Har inte så mycket att göra här hemma faktiskt. De flesta sover så jag har inte heller någon att texta med. Men som jag skrev tidigare, det här året kommer att äga sönder om allt kan bli som jag vill. Vilket jag verkligen hoppas att det kommer. Så nu är det slut på allt som jag tidigare år har hållt på med.

Dessutom bara godis på helger, ringa camilla oftare och ta med folk härifrån och hälsa på i Piteå

Kommentarer
Postat av: Alma

Ring mig när du är i Piteå. Jag vill ses! sen måst ju bestämma när vi ska styra karlskoga ;))))

2011-01-02 @ 16:48:24
URL: http://almatrefargad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0