back to where i belong

Vaken är jag sen ett tag tillbaka, extra jobbigt. Jag är verkligen trött! Det kommer bli en tidig kväll ikväll hann jag tänka innan jag kom på att jag ska jobba till 10. Det är svårt att jobba på kvällen, eller alltså. Det finns så lite att göra att jag bara vill sitta och äta massa gotta. Men det ska jag inte göra. För jag ska bara äta sånt på lördagar.

Hela den här dagen kommer att vara seeeg. Sen imorgon så kommer det att vara lite bättra för då är jesper där och håller mig sällskap. Sen fredag, ensam igen.

Men idag blir det att köpa färg och sedan börja måla lite här hemma, eller alltså fast det är ju saker som man måste göra innan man målar. Men ja, ni förstår hoppas jag. Nu ska jag fixa mig lite, sen börjar dagen trots att jag hellst skulle ligga och sova och fortsätta på den drömmen som jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0