Jag har verkligen gått till överdrift

Som vanligt när jag har tråkigt eller är chockad eller ledsen så har jag plockat undan lite här hemma och jag har även diskat, ska snart gå till jobbet. Idag hade jag däremot inte tråkigt, känner mig lite ledsen gör jag, men det gör jag rätt ofta. Däremot är jag helt skakis och vet inte längre vad jag ska tro om mig själv. Jag är dyngrädd och chockad. Jag har verkligen ingen koll.

Jag kunde ha dött inatt....


Helt på sant. Jag och mariah stack till örebro igår och gick på Ritz, det var verkligen superroligt och jag känner att jag kanske fick lite för mycket att dricka med tanke på hur det hela slutade, jag hoppas till 1000000 att mariah har mina saker som jag inte hittar och jag är glad att jag överlevde natten.. När jag kom hem igår kokade jag nudlar, dynggott var det! Men jag hade inte stängt av plattan, så den var helt röd när jag vaknade imorse, så jag känner lite smått panik över att jag inte mindes det, så nu får det lov att vara nog med hur jag beter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0