Jag kan se saker tydligare nu

Nu förstår jag vissa saker, och det jag verkligen förstår är när folk säger att "det är karlskoga" Det är något som jag verligen förstår. Visst var det mycket skitsnack och bittehet och avundsjuka hemma, kanske hade jag bara tur att missa det mesta. Men nu märker jag det bara mer och mer. Det värsta med Karlskoga är att folk tror att de kan göra precis som de vill bara för att det är karlskoga. Men när ska de inse att det inte är karlskoga som det är fel på, det är de flesta som bott här länge. Staden kan inte starta rykten eller säga elaka saker... Så egentligen så borde alla som bott här länge tänkte på det nästa gång.


Sen att börja dagen med att vakna med tårar på kinderna för att jag drömde en megajobbig dröm är inte heller det roligaste, mitt liv bara känns helt deppigt, utom någon stund då och då. Men de känns väldigt sällsynta nu. Skulle behöva mina fina från Piteå som snabbast.

Det är tur att jag har dig här i karlskoga Mariah!


Kommentarer
Postat av: mariah

Alltid <3

2011-01-21 @ 09:59:49
URL: http://typmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0