Snart är allt färdigt för imorgonkväll

Det enda som saknas nu är min alkohol, mina vänner, en soffa och ett bord. Musiken och jag är redan här. Så nu gott folk är jag snart redo.

Däremot har jag jobb framför mig och sen hem och kolla film eller weeds och sova. Sen upp och fixa det sista för imorgon, som tex strumpbyxor, och soffa och bord. och alkohol. Sen blire hem och fixa sig, och säkert äta nåognting, kanske pizza, skulle vara sjukt gott! Fast då ska jag inte göra som sit och ge 15 kr i dricks, haha... Dessutom av misstag..

Annars så har denna vecka gått förvånansvärt snabbt, det trodde jag faktiskt inte. Sen ska jag lägga ett stort fett minus till en person som var grymmt jobbig och dum igår. Inte fick jag sova, så nu är jag trött. Tackar...
Så då var det glömmt. Hoppas att det är rätt lugnt på jobbet idag med, har vart det hela veckan. Det kan vara tråkigt stundvis. Men oftast är det rätt skönt. Sitta med lite brev och äta lite godis. Hur underbart ?

Nä, jag borde ljusa upp mina tänder lite och fundera på vad jag ska ha för tröja imorgon. Får se vad det blir helt enkelt.


Nu kör vi eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0