onsdag.

Ja, som nog alla vet så är det onsdag idag, jag sitter just nu på hälsopedagogik lektion, men jag kan inte hitta koncentrationen till att jobba. Har nog tappat den hemma tror jag, hehe.  Slutar om typ 20 min, då ska jag och camilla sticka hem till henne och hämta muffins, sen ska vi kanske gå i på zoo affären, vill köpa nå till mina älsklingar, hihi. Sen så ska vi väl äta och sen är det ju dansensdag, så det blir dans ikväll, inte så mycket för mig, men jag skqa titta på dans, eftersom att syrran Dansar.
Nu ska jag typ titta vidare tills klockan blir 3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Hej, för att få presentkort på H&M och andra affärer så är det bara att beställa från denna sida.. http://www.freestreet.se/?r=11660















2009-04-29 @ 17:17:25
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra kväll (:

2009-04-29 @ 19:15:58
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0