world of warkraft

Kan någon snälla ge mig ett WOW spel så jag kan slå ner ALLA som spelar wow med det ? Skulle kännas så bra efteråt. Tänk om alla bara kunde lixom slta spela det där äckliga spelet som tar över deras värld. Dom lever inte utanför spelet utan dom lever i det. Vuxna som barn. Jag tror jag ska typ slåsönder någonting snrt, en flaska eller någon gammal tavla kanske. Jag är så arg just nu. Det kommer inte g över tills jag vet att ingen kan bli skadad av jävla wow spelande. Det här minsan förstört 2 som jag känner och det går ju lixom ut över två andra helt oskyldiga som inte vet vad som är rätt eller fel längre. Det gör faktiskt riktigt ont när jag tänker på den som jag har kännt sen den var 3 år och nu är 11 fast i helvetet. och den andra som jag kännt i 6 år, stackars den.  Jag känner mig hjälplös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0