07.30

Vaknade vid halv 8 imorse, trodde inte ens att jag kunde vara vaken den här tiden om jag inte gick skola eller jobbade.. Fast då hade jag förståss glömmt att tänka på älskade lilla skrikmaskinen som vi har varannan vecka. Vaknade av det värsta ljudet jag vet. Så kan ju inte säga att det var en bra morgon. Ska krypa ner i sängen och läsa lite, sen kanske jag somnar.. vem vet. Har inga planer för idag, annat än att jag tänkta försöka ta mig till coop med någon.. Vem vet jag inte. Hoppas förresten att det brjar regna idag och att vi får en ny bil idag med.. annars kommer jag nog vakna varje dag av samma oljud.

Vad ska ni göra idag?

PUSS!

Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon tjejen! Somnade du om igen? :)

2009-08-10 @ 09:49:52
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Ninnie

fin blogg du har!

2009-08-10 @ 13:24:14
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0