bingolotto

Helgen har varit massa bra. Känns som om igår var en jätte lång dag och idag var typ den kortaste dagen i världs historian. Fredagkväll såg jag och sara film hemma hos henne och jag sovde hos henne. Lördagmorgon fixade hon sig mycket fin inför jobbet och vi prommenerade in till busstationen, jag gick vidare till mormor där jag knappt kunde koncentrera mig på någonting annat än tiden. Sen träffade jag E utanför åhlens och vi gick på apoteket och på coop innan vi gick hem till mig för att inte göra någonting alls jätte länge. Sen åt vi lite mat, handlade godis, såg film och sov. Perfekt! Sen idag så har jag typ nästan inte lämnat rummet alls, har inte orkat.. Sen har vi spelat xbox, jag är bäst.. Sen så gick vi in till busstationen och sa hejdå.. det är aldrig roligt. Sen så gick jag upp till mormor där jag halvsov i deras ena fotölj till ljudet av lotta i bingolotto. Robban wells var där och en tant och en gubbe hade turen att vinna 1 miljon kronor var. Attans. Jag skulle ha varit med.

Just nu är jag Trött_super_fotbolls_flikka_99 och sugen på godis och cola, att bli tjockare än rymden är mitt mål.
(läs: trött som en 10 åring som just spelat massa fotboll)

Kommentarer
Postat av: sarah sötnos u know ;)

fin blogg =) <3

2009-08-17 @ 09:53:21
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0