Coola

Har inte hänt så mycket idag. Imorse stack vi till phb, där var det super dimmigt och blåste ganka kallt, men väl i vattnet var det riktigt roligt. Det var så mycket dimma så att man nästan inte kunde se stranden. Super roligt! Sen flög det omkring någon fiskmås rakt mot mig några gånger, så fick jag plötsligt en jätte otäck tanke. Tänk om man skulle kliva på en drunknad fiskmås. Jag hade drömt mardrömmar i rästen av mitt liv.. på riktigt.  Sen torkade vi oss och sparkade och kastade boll med varandra, ( jag, caroline, sofia och maja ) Sen satte vi oss inne uti nimbys och jag åt sallad. Sen gick vi ut och solade innan vi tog 14 bussen till stan igen. Sen har jag bara varit framför datorn i sängen, förutom när jag for till coop, där jag köpte Cola chips och  choklad.
Ikväll blir det inte så mycket annat än att sitta inne på mitt rum och hålla mig ifrån annie.

Har faktiskt läst lite i boken "ljudet av ditt hjärta" tror inte att jag behöver säga författre eller så.. Alla vet nog. Måste bara säga att jag hatar den boken. Varför går det inte att sluta läsa? 

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0