Design

Nu ligger Camillas design upp på hennes blogg som ni hittar HÄR



Jag är duktig och snäll idag som är hemma medans familjen är på stranden. Allt är för hemskt idag för att jag ska orka. Jag vill orka, eller är det det att jag faktiskt inte vill längre som har fått igång allt igen. Allt blev som då. allt upprepar sig i mitt huvud. Vill inte tänka. kanske därför som jag blir helt tom i huvudet, i hela mig. Kanske jag har svaret. kanske, behöver nog prata...med vem? jag vill inte prata med någon som känner mig, någon som jag bryr mig om. ingen jobbigt psykolog som är dum. Men det kanske är mitt enda val. eller är det? Jag måste ta itu med mina problem. jag kommer inte att klara att gå i skola och till en psykolog. jag vill inte att alla ska veta. Kan ju inte hålla det hemligt eftersom att det säkert kommer bli under skoltid. Nä. Jag kommer nog på någonting.

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Hejsan!

Hur står de till med dig idag? :D



/Tobias

2009-08-09 @ 13:01:19
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: ` isabella szerafia.

duktig du är! :)

2009-08-09 @ 14:54:08
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hejsan! Fin design men ser du att det faller bort text till höger? Sköt om dig och du vet var jag är:)! Puss

2009-08-09 @ 14:58:58
Postat av: sofia

sv: välkommen till klubben:O:O

2009-08-09 @ 14:59:45
URL: http://sofiahhedell.blogg.se/
Postat av: Petra

Det största steget i att börja må bra är att erkänna för sig själv att du mår dåligt, att du behöver hjälp och att du inte kan ta allt på dina axlar. En psykolog är inte dumt att prova på, det är inte säkert det är rätt för just dig, men prova skadar inte. De hjälper dig med det som behövs. Finns inte ord för hur mycket jag ångrar att jag inte gick hos en psykolog under tiden jag gick skola, jag ångrar att jag inte berättade för någon, att jag slog undan problemen, låtsades som ingenting. Hade jag stått upp för att jag mådde dåligt, erkännt det för mig själv och andra skulle jag inte må så dåligt som jag gör nu. Isåfall hade jag stoppat det i tid, men för mig var det nästan försent. Nu tar jag åtta tabletter per dag för att orka fortsätta. Tar jag inte min medicin skulle jag kunna få för mig att hoppa från en byggnad. Tänk om jag hade kunnat slippa allt detta? Vilken lycka! Men nu gör jag inte det, och det beror enbart på mina dåliga beslut under skoltiden.



- Erika! Håll inte allt det onda inom dig, öppna dig, våga söka hjälp! Det kan vara riktigt, riktigt tungt, men det är värt det! Jag kan inte lova dig att du kommer må bra av en psykolog, men du kan få annan hjälp. Det hjälper dig att acceptera att du har ett problem, att du mår dåligt, men du tänker ta dig igenom det! Bli inte som jag, låt inte sjukdomen bli en del av dig, det är inte värt det. Blir det så att du måste ta medicin, gör det! Gör allt som står i din makt för att slippa leva hela ditt liv i ett vakum! Jag står på din sida Erika! Du vill inte prata med någon som känner dig, men strunta i det. Jag dömer ingen, jag vill bara hjälpa dig. Om du inte vill ta en psykolog, ta mig! Jag vet hur det känns..



Hoppas du börjar må bättre Erika. Kram <3

2009-08-11 @ 13:06:29
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0