Fredag

Dagen började med att jag åkte in till Luleå och mötte carro och sofia där, vi gick omkring lite på stan, satt i en fossa. Skulle säga soffa men tänkte på fotölj, så det kan bli. Sen efter mycket om och män betämde vi oss för att promenera till bergnäset. När vi kom fram satte sig carro och sofia för att vänta på bussen medans jag promenerade vidare och försökte hitta till ett hus. Det var aslååångt att gå men när jag kom fram var det väldigt mycket värt den långa stäckan jag hade gått. Det visade sig att carro och sofia blev ägda av bussen som bara körde förbi dom. Jag blev bjuden på dricka och fick höra bra musik, sen tog vi en taxi in till stan där vi hamnade vid norrahamn och fortsatte festandet. Några kändisar festade med oss, det var lite coolt, fast jag kommer inte ihåg vad deras band hette, ooops. Jag hjulade och gjorde kullerbyttor, snurrade och drack massa. Vi satt på ett tak med. Jag hade verkligen super roligt. Sen testade jag 1 av mina nya linnen, bara för att vara säker att jag kunde ha det. Sen blev jag bjuden på inträdet till LK. Tacktacktack!!! Såg Thåström och sen åt vi och vandrade bort i flera minuter innan vi kom fram till någon. Där drack vi lite till, spelade guitarhero, någon lyssnade på dålig musik och sen så somnade jag. Mådde inte alls illa imorse när jag vaknade, allt snurrade fortfarande däremot, men det gjorde ingenting, det var mysigt ändå. Vi for in till Stan och åt lite mat innan vi gick till busstationen och jag åkte hem. Det var typ det roligaste jag varit med om på massa länge.  bilder kommer i ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul för dig att du hade roligt! :D Men jag har sagt det förr... Var bara rädd om dig! (tjatar...jag vet! ;) )Puss <3

2009-08-02 @ 14:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0