Godmorgon/natt

Nu har jag kommit hem från sara. Vi gick typ runt en sväng imorse och det var ganska skönt. Men när jag nästan var hemma kände jag verkligen hur trött jag är.. Men det är kanske inte så konstigt igentligen eftersom att en viss person lurade mig massa inatt, fy. Vi hade jätte trevligt igår med hårinpackning och godis. Måste köpa cola ikväll när sara kommer till Piteå ikväll. Det har blivit hemskt att vara utan cola. Tur att skolan börjar snart. Då kanske jag inte behöver dricka så mycket cola för att hålla mig vaken. haha. Nä nu ska jag sova

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: sis

cola systrarna dirr! går inte att vara utan!

2009-08-14 @ 17:37:06
URL: http://lillabecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0