höst?

Nu är det nästan höst.. Det är för varmt för att ha riktiga höstkläder men samtidigt är det för kallt för att ha på sig sommarkläder. Det är verkligen ett tjorvigt väder ute hela tiden.

Imorgon börjar skolan och jag vet inte vad jag vill ha på mig.
Garderoben är full med kläder, men ändå har jag inget att ta på mig.
Det är helt galet jobbigt. Jag kan inte ha på mig mina fina jeans, för dom måste  jag (mormor) sy in. Sen vet jag helt enkelt inte. Har inget fint. Men jag kommer nog att komma på någonting, hoppas jag. Längtar tills det att jag får pengar, då måste jag handla nya kläder. Vet väldigt bra vad jag vill ha.. MEN kommer det finnas kvar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0