looking

Sitter hos Camilla nu och alla har nästan farit. Kommer typ hit någon snart. Har varit både rolig och knasig kväll. Superroligt med singstar sen nu vet jag ärligt talat inte alls egentligen längre vad det är som händer och har hänt. inte bara ikväll utan mååånga gånger. Livet är allt bra underligt. Kommer vara tvungen att tänka ut det här någon dag. men jag kommer inte kunna göra det själv. Jag behöver hjälp av den inblandade. men troligast så kommer jag inte att få det. Hatar att kanske behöva göra samma igen. samma som jag gjorde en gång tidigare.

Men livet hade kunnat vara underbart. Jag kände det ikväll. "saker hade kunant vara annorlunda, men ingat att göra åt det den här gången. Men vem vet vad som händer nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg! tyck gärna till om min :D kramar

2009-08-30 @ 15:31:08
URL: http://layide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0