morgon

Det är verkligen inte någon bra dag för mig idag. Tur att pappa måste ut en sväng sen. Då måstehan köpa migrän mediin åt mig. Annars så kommer jag troligast att dö av migrän någon regning dag. För imorse så vaknade jag med ett dunkande huvud och jag kunde knappt se. Mitt hvud dunkar fortfarande lika mycket. Skulle inte ha orkat vara i skolan. Det suger. Jag vill vara i skolan, det är mycket roligare än att vara hemma med huvudvärk så jag vill kräkas.
Måste hursomhelst köpa en kalender idag. Sen måste pappa köpa medicin, som jag sa.

Sitter iaf i min säng, i min berömda mjukisdress. ååh ♥♥♥♥ på den. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg,

ska vi följa varan via BL+

2009-08-25 @ 11:00:26
Postat av: Petra

Hoppas det blir bättre:) Vad är det för mjukisdress?:)

2009-08-25 @ 11:14:28
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0