Skor, skor och skor

Nu måste jag verkligen hitta ett par snygga skor.. Elelr rättare sagt bestämma mig för vilka jag vill ha eftersom att jag inte är gjord av pengar.. haha. Har hittat massvis med olika snygga skor. Synd att jag inte kan få alla. Eller köpa då. Köpte ett par skor förra året som jag lämnade tillbaka, sånna finns iår igen, är lite sugen. Dom är från dinsko. Sen har jag hittat skor på H&M som jag vill ha, sen även på halens. lite roligt är att skorna från dinsko har 8cm klack, H&M har ena paret 9cm och andra 10cm sen dom från halens har 11cm klack. Vet verkligen inte vilka jag vill ha. Synd bara att jag blir så förbaskat lång. typ 177 och kortare typ. Asjobbigt. 177 det är typ massa långt. ååh. kan jag inte bara få vara 163 lång, fatta najjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0