standing in the light.

Har just haft en hemma gjord ansiktsmask med citron i på mig, känner mig riktigt freeesh nu. Jag gjorde ansiktsmasken själv. Den funkade verkligen superbra. Var inte sista gången jag använde den kan jag då säga.

Tänkte kanske göra en tandblekning sen. Men jag vet inte. Sen den saken som jag har beställt har jag bestämt mig för att skicka tillbaka. Jag behöver inte det, jag klarar mig nog fint utan den. Allt kommer eftersom.

Ska nog hitta på någonting trevligt som att städa ihop i mitt rum och göra det lite mysigare nu. Tror att jag ska sätta upp min svarta hylla någonstans i mitt rum igen, med hjälp av pappa. Ska nog försöka få det gjort nu i veckan. Så att jag har någonstans att lasta av mig saker, och någonstans att sätta ljus. har så många, så dom rymms inte i mitt rum just nu. Men snart ska ni se.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter mysigt både med ansiktsmasken o att få upp alla ljus i ditt rum. Älskar ljus. Kram

2009-08-30 @ 19:46:35
URL: http://gunillasjomark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0