to make it right

Jag har nu kommit till insikt om en viktig sak i mitt liv. Jag behöver inte det jag beställde, så nu har jag skickat iväg ett melj och avbeställt det. Ska istället vara riktigt tuff och slut äta godis och onyttiga saker varje dag, kommer vara svårt, men jag får väl typ köpa digistive eller riskajor istället. oh tuggummin, jag behöver nog bara någonting att tugga på.
Idag ska jag städa i mitt rum, sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske åker och hälsar på någon. Kanske gun, det var längesen jag var där. Annars kanske mormor bara. Vet inte vad jag ska göra ikväl heller, men jag har somsagt några valmöjligheter.












Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Haha eller hur =) Man ska vara glaaaaaaad:) fan vad fet toe du fick till på studsmattan, me like!

2009-08-29 @ 10:10:40
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: camilla

men du din söta fis. vad fin blogg du har nu! vad duktig du är som ska sluta med alla onyttigheter. kanske jag med ska göra. fast de är ju tveksamt att jag klarar det :o haha, äta fukt och sånt i stället. men jag ska börja när jag känner mig redo. kan ju dröja några år sådär men de lär säkert att bli :) puss på dig!

2009-08-29 @ 10:34:21
Postat av: Gunilla

Heja dig om du vill sluta me onyttigheter! Kan du inte göra bådeoch... både gammlingar o vänner? Gammlingar en liten stund på dan o vänner på kvällen. Kram

2009-08-29 @ 10:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0