Hittat hos MINI




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag. Riktigt många faktiskt, känns väl både bra och dåligt!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade nog inte ens något?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej, inte någon vän, men någon som jag vet.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tur det!
5. Vilka länder besökte du? Sverige, Sverige och Sverige!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? kanske någonting litet ja.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? jag kommer nog alltid att minnas Peace and love!
8. Vad var din största framgång 2009? VG i matte ? Nej, någonting annat säkert.
9. Största misstaget? har ett som jag vet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jag har typ bara varit sjuk!
11. Bästa köpet? Kameran som nu är tjuvad
12. Vad spenderade du mest pengar på? jag vet inte.. kanske dricka av alla de slag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? måånga låtar!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror på båda!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit ute och roat mig. Inte roligt att jag varit så sjuk
17. Vad önskar du att du gjort mindre? typ hållit mig frisk
18. Blev du kär i år? njä, eller vem vet, jag har ju idag och imorgon på mig. haha..
19. Favoritprogram på TV? HIMYM!
20. Bästa boken du läste i år? En världomsegling under havet!
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? jag fick bara pengar...
22. Något du önskade dig men inte fick? Ja! Två pallar, en sjuälvutlösare till kameran, ett wii och en ipod
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jag vet inte. Var lite arg över att ha fått sjunga för mig själv i skolan..
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Absolut! Men jag tänker inte säga!
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? ful och underlig och bara vanlig.
26. Vad fick dig att må bra? Bara gå ut och ha roligt
27. Vilken kändis var du mest sugen på? hmm.. Det måste nog vara den där killen, som jag inte kommer ihåg vad han heter..
28. Vem saknade du? Mamma, och sen sara som flyttat till sthlm!
29. De bästa nya människorna du träffade? många det med.
30. Planer för 2010? Jag har nog allt några!

Kommentarer
Postat av: Sara

vännen! <3 jag saknar dig också! Men vi ses snaaart :D:D:D

2009-12-31 @ 01:04:02
URL: http://stilmedsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0