Aj

Aj som fan! Jag har så JÄVLA ont i munnen! Var hos tandläkaren kl 10 idag och skulle laga en tand. Vilken enkel match ligga i en stol och gapa. Fick bedövning med! SUPER BRA tänkte jag. Men nej då. Inte det. När ag var klar for jag till mormor och åt mackor. gott vare. Sen bar det tillbaka till backeskolan och vara "fröken" Det gick bra fram till typ 1 då började jag känna att min kind svällde upp ooch jag började få ont typ alldeles under kindbenet. Nu gör det jävligt ont och jag kan bara öppna munnen så jag precis får in 1 finger mellan tänderna! FAN! varför?  jag kan inte heller bita ihop. helvetes. cp bedövning. cp hål i tanden. Cp godis som startade allt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag ska till tandläkarn nästa fredag. elltså då vi ska till karskoga! jag ska med laga en tand. och jag har blivit förbjden att äta godis och dricka dricka! :o hur sk ajg klara mig :P haha

på tal om karskoga, VI ÅKER OM EN VECKA!!!!!! FAN VA NICE ! jag kan knappt tro det :) pusspusspuss

2009-02-19 @ 15:57:09
URL: http://camillaaleniuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0