hej bäver!

sitter i datasalen nu, Har engelska igentligen men jag har gjort klart allt och skrivit ut en sak till en gammal uppgift. Vi har haft idrott precis innan engelskan och vi hade underlig vollyboll och vanlig vollyboll. Det var gansa kul när vi spelade på helplan, fast roligast var det att sitta på bänken. ;) hehe. inte av den anledningen du kanske tror IDA! Jo när mitt lag spelade mot Sandras Lag så ropade jag Hej Bäver och det skulle jag Aldrig ha gjort. För det finns en i en annan klass osm vi har idrtott med som kallas för bäver., det blev ganska pinsamt för sandra kan jag tänka mig. ALLA tittade på henne. HAHA.
Men nu så ska jag gå PUSS

Kommentarer
Postat av: carro

jo som fan! :O :D

2009-02-17 @ 18:46:23
URL: http://carrohedells.blogg.se/
Postat av: Sandraa

tro mig, det var pinsamt xD jag tänkte bara åhnej och sen kollade alla på mig när jag vände mig om . haha, jag höll på att skämmas ihjäl, ditt fel! ;)

2009-02-22 @ 15:01:04
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0