jädra kamera

jag har lyckat tappa bort min lill akamera på vägen från mormor hem hit, i bil :O jag vet int var den är, jag hittar den inte nere, inte mitt mitt rum, kanske under någonting har inte tittat så mycket. Men jag hoppas iaf att jag hittar den, kanske är den i bilen vem vet.

Idad när jag vaknade var ajg vaken ett tag sen började jag känne ett dummt dunkande vid mitt högra öga, som spred sig upp mot huvudet. mignrän. Skynda ner ta två ipren och bara att läggga sig igen då. Sov till nyss. Känns inte lika mycket nu, men jag känner att det börjar komma tillbaka.

Så jag kanske inte kan komma på träningen idag, beror på vad pappa säger, han har aldrig haft migrän och är typ har man inte feber så kan man vara på skolan. så han är alltid sur och snäsig mot mig när jag är hemma med migrän, han tror typ att jag ljuger, han sa såhär, va? då har ju migrän jätte ofta. Och siss jag hade var torsdag den 8 januari. Så jo visst, det var ju nyss. Åh. irriterande.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ööörs, migrän är det värsta som finns:/

Hoppas det blir bättre:)

2009-02-09 @ 13:04:57
URL: http://pivii.devote.se
Postat av: StefanWeei

Hoppas du får en grymt bra dag! :D

2009-02-09 @ 13:09:30
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig måndag i alla fall :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-09 @ 13:12:39
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0