jaha!

Skillad ajg är! Kameran död! Översvämmad! Jag hade kameran aldeles fridfullt i min väska, tillsammans med en vattenflaska med helt åskruvad kork, trodde jag. Korken satt inte helt fast, översvämning i väskan. Mobilen och mp3 hade jag i fickan. Tur det iaf. Attans Kameran ligger nu här på mitt element och värmer sig. Hoppas den börjar må bättre, men jag kommer nog vara rvungen att köpa en ny. Blir isåfall till sommaren när jag har jobbat. KUL LIV!
Allt idag har gått sämst.
dagssammanfattning av ord.

Promenad, dödkamera, praktik, he sönder en sak, sluta, gå hem, AKUTEN, blå ängels, hem, coop, glass, diadem, smsa, packa, ringa, datorn, träna, sova.

AKUTEN
Pappa blödde från örat, altså inte innuti örat, utan på ytterörat. blödde hur jäkla mycket som helst i typ 2 timmar. Vi satt kanske i 1 timma på akuten och väntade på pappa.
Han måste ha fått en spik på örat, han jobbar ju i fabrik så det är lätt hänt. Men nu ska jag springa ner till mormor för att åka med henne till träningen ;P  sticker iväg i det fulaste, långkalsonger och fleece ( stavning!?!? ) tröja.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0