Hejdå

Idag har jag pratat med min mamma på telefonen, det var kul. Det är alltid roligt att prata med henne, även fast vi inte alla gånger har så mycket att säga. För er som inte vet det så bor jag med min pappa och mina två yngre systrar som är 14 och 6 år gamla. Vi bor i en 4 i piteå. Min mamma bor i Karlskoga med min bonuspappa Tommy. De bor i en liten röd lägenhet som är urgullig. Det var kanske 3 eller 4 år sedan hon flyttade, vet faktist inte, kanske låter konstigt men jag som inte hållt räkningen, Jag och Rebecka brukar vara ner dit ibland och hon brukar vara upp lite då och då. Det är ganska underligt, att ha en mamma som jag inte alltid kan gå på stan med, som är självklat för vissa. För det mesta så pratar vi över msn. Vi är nästan som världens bästa kompisar. Saknar henne jätte mycket vissa dagar och andra dagar inte alls, hehe.

Ikväll åker jag hem till piteå igen och imorgon är det skolan som gäller, tråkigt, men sant.

Kommentarer
Postat av: *S

:) om jag ändå hade haft sån bra kontakt med min far.. han stack när jag va åtta till afrika >.<



min mor är min bästa komips med, bortsett från karln min hehe. det är kul.

2009-01-11 @ 17:53:39
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är min bästis med!! 1000 Pussar! Saknar dig och att kunna gå på stan med dig o din syrra! <3

2009-01-15 @ 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0