SJUK?!

Idag vaknade jag före pappa och rebecka, 20 i 6, det var tänkt att jag skulle stiga upp då och gå ner och äta frukost, men så blev det inte, klickade på snoozar knappen och gjorde det kanske 5 gånger. Mitt huvuvdbultade och ögonen gjorde ont. Jag tänkte att det gjorde ont i ögonen för att jag var trött. Jag gick upp på toa och d komm allt som en blixt. Migrän, Varför, ingen aning. Jobbigt. Idag så skulle jag ha varitpå prao på backeskolan med en tredjeklass kul! jag får väl ha min första dag imorgon då, Sofia verkar inte heller ha varit där. Det lät då inte som om hon var där när jag ringde dit. 
dagens + Att jag fick migrän idag och inte imorgon
dagens - Att jag inte kan träna idag då. (ATTANS Huvud !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0