skolan?

Jag känner mig pigg och hängig på samma gång, mår illa. Har kännt att jag velat spy, med det har bara kommit luft. Irriterade. mår verkligen inte bra just nu. Magen vrider sig runt i knutar och jag känner hur jag vill spy.
Ajja. är iaf hemma idag som ni kanske har märkt. vet inte hur det blir imorgon. pappa tycker att jag ska fara men jag kan inte fara och smitta massa barn ifall att det är magsjuka. Jag tänker så iaf, men det gör inte pappa. Han tycker att om jag inte spyr eller har feber så är jag frisk nog att fara till backeskolan och vara fröken. Men jag har "spytt" hoppas han fattar.

Kommentarer
Postat av: emma! :)

sv: men bra, vi kan gärna byta?;)

2009-01-21 @ 22:23:53
URL: http://lillaemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0