Skoldagen

Skoldagen var idag inte en helt vanlig skoldag. Dagen börade med ett 3 timmar långt möte med H A fast jag och Ida gick på idrotten, efter det så skulle vi till baka till mötet och bestämde att vi skulle följa johanna och informera de blivande  ettorna. Det var gode roligt, Det var jag, ida, johanna, elias, david och pontus som gjorde det.
Efter det så skulle jag till dansen men mitt huvud gjorde ont av trötthet så nu ligger jag istället hemma i sängen och vilar, har 3 timmar träning ikväll det blir roligt men tröttande. Nu ska jag vila ett tag. Puss!

Kommentarer
Postat av: alma,

Hur gick det för er med guidningen (stavning? :O)

2009-01-13 @ 16:37:23
URL: http://almatrefargad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0