Fredag

Imorse gick jag om mamma ut och gick, vi var ute i nästan en timma, det var jätte jobbigt när vi nästan var hemma igen, å var jag riktigt less på att gå. Sen har vi varit till Kristinehamn och gått på ica maxi och sen på coop. Sen när vi kom hem så åt vi lite mat, sen så satte jag mig och fixade mina naglar. De blev rosa med lilaglittriga prickar, jätte fint tycker jag Hade varit finare om jag haft lösnaglar, men det orkar jag inte ha, jobbigt att limma och hålla på. Ikväll så ska vi på bio, vi ska nog snart börja fara till coop och köpa godis och dricka, vi ska se harry p.


Kommentarer
Postat av: olivia

fin blogg! :)

gillar speciellt headern! :)

ställ gärna en fråga till mej, har frågestund! :)

fråga på!

2009-07-17 @ 19:38:22
URL: http://olivii.blogg.se/
Postat av: S

tackartackar! en annan bloggare som tog sin tid o ville fixa en till mig. www.msmantana.blogg.se ... :D följ gärna min med bloglovin wooho!



// Sonies

2009-07-17 @ 19:38:33
URL: http://sonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0