HAHA??

Tror det är så att i större delen av Norrland så finns inte langos. Jag har bara hört om det när jag varit på festivaler eller i Gbg. Men dit flyttar jag i höst så då ska jag allt testa det!

En komentar från Egoinas blogg, hon hade skrivit om langos.

jag tror att de flesta i norrland vet vad det är, för det finns typ på alla festivaler, haha.  Det var iaf en rolig komentar. Som om vi i norrland vore knäppa, hallå, jag menar, vi sköter om våra isbjörnar och renar ordentligt och äter mycker renkött, men vi går faktiskt på festivaler.



Jag är framme i Karlskoga och har varit det sen kl halv 7 ikväll. Resan gick jätte fort, kanske berodde det på att jag lyssnade ljudbok och sov nästan hela tiden. En rolig sak var när vi skulle äte utanför enköping så frågade han i kassan
- ska ni käka här eller?
med fetaste "turk" dialekten. om ni fattar hur jag menar. Man brukar ju säga äta.

Sen blev jag nästan attakerad av en enbent liten svartvit fågel, kommer inte ihår vad det är för fågel, men jag vet vad det är.  Enbenta fåglar vill någonting. Ska nog ringa till EFF ( Enbenta Fågel Föreningen ) Och höra om det är någonting fel eller så.

Nu ska jag iaf sova.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag:)

2009-07-11 @ 01:12:30
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: becca

sv: fresh;D

2009-07-11 @ 12:22:18
URL: http://lillabecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0