Hem





Sitter hemma hos pappa nu och har just kommit ur duschen. Borde vara i stan och hejja på puntus, men jag är hemma för att jag har duschat och för att jag inte hittar mina kläder, eller jo det gjör jag, men jag hittar inte mina tights, det suger! Ikväll är det Party @ PDOL som gäller! Kommer bli superduper roligt kan jag tänka mig. Ikväll ska jag då jäklart säkert åka någon karusell! Det måste jag ju! Annars blire tråkigt, men sen så längtar jag tills det blir kväll så jag kan promenera med alma till området! SUPER KUL! Nu ska jag fortsätta leta mina kläder, sen ska jag äta, annars så blir pappa arg...
Jo, jag hade besöksrekord igår, så jag säger hej och välkommen till mina nya läsare ;D

PUSS

Kommentarer
Postat av: F R I D A . L

SVAR: vad kul :) lycka till :) <3



vad gör du då? :)

2009-07-25 @ 13:58:14
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Cia Zikoria

Jaa, finns ju alltid massa gott när det är grillfest! =D bra att du gick ut ;)

2009-07-25 @ 14:19:10
URL: http://fica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0