Luleå TODAY

"Det här kanske blir årets bästa dag"

Nu ska jag hoppa i duschen och sen så ska jag packa och fixa håret för ikväll, hoppas inte att mitt hår hinner bli smutsigt tills imorgon när jag ska hem igen. Hade kunnat stanna hur länge som helst. Men jag jobbar på måndag, ska bli skönt att ha en anledning att stiga upp på morgonen igen, fast helst inte när jag börjar halv 7, Det hade varit bättre om jag började 9 iaf. Jag kommer att jobba ändå fram till skolan börjar, kommer vara tvungen att ta ledigt de två första dagarna av skolan, bättre det än att missa två jobbdagar, det är säkert ändå bara halvdagar.

längtar massor till ikväll nu! PUSS!

Kommentarer
Postat av: bella

Jätte fin blogg du har :D



www.bellalahdo.blogg.se

2009-07-30 @ 13:08:39
URL: http://bellalahdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0