Melody Club

Kvällen igår var verkligen helt jäkla bäst! Så jäkla roligt har jag verkligen inte haft sen P&L och examen! Jag såg melody club och det var riktigt jäkla bra! Trevligt sällskap hade jag också!

Sitter hemma hos mormor nu, ska snart hem och duscha och fixa mig och bara ta det lungt och lyssna på musik och kanske se en film, sen ska jag tvinga alma att komma och vara med mig under tiden tror jag... Är gode trött, och jag längtar tills ikväll för det kommer blir lika bra, om inte bättre! Sen är jag ganska sugen på att fara till LK fast jag vet inte, om det löser sig med boende och pengar så kanske. HOPPAS!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan. skulle du kunna rösta på mig http://peaces.blogg.se/2009/july/veckansblogg-finalister.html#comment ? :)

www.hhilals.blogg.se

2009-07-25 @ 12:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0