It's my job to make you understand

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag iaf. Idag så vet jag bara att jag ska städa mitt rum, skura och damsuga. Sen så ska jag på vinden och hämta resväskan, sen så ska jag nog börja packa. Tänka sig att jag åker på fredagmorgon, Hela fredag så sitter jag i en bil och bara väntar på att komma fram, hehe. Nu ska jag läsa lite bloggar på devote, sen så ska jag titta lite bilder på bilddagboken, sen fb sen ska jag börja dagen.

PUSS

Update!

Snart klar med städningen! Bara några småsaker och bädda sängen kvar !

Kommentarer
Postat av: Fiffs

Godemorgon, Jag har sovit gott =)

Ska också städa..idag..imorgon ja något sånt blire :)

2009-07-09 @ 17:18:08
URL: http://fiffsverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0