up, down

Har gjort allt jag sa att jag skulle göra, byxorna blev bra och koftan med, sen så har jag inte gjort mycket annat än att hänga framför datorn och att läse lite.. Har galet ont i magen, känns som om jag har ätit allt man hinner äta hos farmor under en helg (vilket är mycket) Lite brunare har jag blivit idag också. Längtar tills solen vill visa sig och när det inte blåser, då jäklar så ska jag sola. Sen så har jag gode stor lust att fara ut och springa på grisan när jag kommer hem, måste verkligen träna lite, har inte gjort mycket mer än att sitta hemma veckan som jag har varit här. Lite jobbigt känner jag. Nu vill mamma och tommy att jag sak äta räkmacka, supergott, men jag vet inte vad min mage säger om det, ajja, får väl gå och kräkas lite efteråt, om det blir för mycket, haha. Men seriöst, jag här ätit hur mycket som helst känns det som, även fast jag inte har det. Gaaaleet.

Händer i veckan

Tisdag
kommer jag hem till P-Town igen

Onsdag träna, bada, sola (hoppas på sol) PDOL

Torsdag - söndag PDOL, Parteeey 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linigirl

Svar: Jag kom på en deal Lill-Erika! Eller kanske jag vet inte än, men eftersom dina jeans är så snygga på mig kan vi ju byta.. Men jag vet inte vad du kan tänkas vilja ha istället. Kanske min sessions t-shirt? Jag venne du får säga vad du tror haha.

2009-07-19 @ 23:17:11
URL: http://linahjemdahl.blogg.se/
Postat av: Emma

Det pågår en tävling på min blogg Kaarleksbarnet.blogg.se.

Det är 10 st deltagare som tävlar om vem som har snyggast bloggdesign.

Gå in och rösta!

2009-07-19 @ 23:22:24
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/
Postat av: Helene

och hoppa studsmatta ju! :D

2009-07-20 @ 00:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0