Examen

Torsdag Klassfest med HR2A Super kul var det, studsmatta och massa roligheter, sen gick vi in till stan där vi jagade äckelgubbar och jag var typ skiträdd, men det löste sig, och det var inte en 17 åring. Det var så mycket som hände den kvällen som jag inte tänker bry mig om.
Fredag Var till mormor och fikade, sen for vi och tittade på annies första examen, gulligt var det, men dom sjöng inte en sommar sång när dom gick utt ur kyrkan, ajja. Sen gick vi till ekbergs och fikade efter det for jag hem, sen gick jag till Lina och vi började alla där med lite vin, sen fortsatte dagen med att vi for till norrfjärden och sen for vi till coop, sen gick vi hem. Kvällen var helt sjuk, det var verkligen roligt, ävem om det hände lite konstiga saker. Även saker som jag inte vet varför jag gjorde, det var typ 2 saker. Men sen så hängde jag och Linda ihop hela kvällen, vi tappade bort Lina men hon återfanns Tur det! Sen är det en sak som jag sa, och såg. Som jag kanske vil glömma. jo det vill jag.
Lördag Barnkalas i södrahamn, sen blev det pizza, dricka från coop, massa film hos richard sen gick vi hem och åt. The hills have eyes såg vi hos mig, ohc jag blev jätte rädd, eller fast inte rädd utan mer typ jag vet inte. Läskig och otäck var den. Sen så for alla hem och jag följde med till lina ett tag innan jag gick hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0