gaah

Livet är underligt just nu, behöver nog komma på vad jag vill, men jag vet ju faktiskt inte. Jag vet ingenting just nu. Känner mig super dum. Fast samtidigt inte. Åsså smsen igår gjorde inte saken bättre, och att jag sa sådär, som om jag egentligen vet vad jag vill. Det var som om ingen annan än jag fanns till, det är nog så jag vill ha det ett tag till iaf, bara jag. Det är jätte dumt. Men jag behöver nog hitta mig själv. Jag har just gått från att vara en hemmatjej till att ha värsta party livet, jag är inte den jag var förr, och jag vill inte vara den heller. Mitt liv är mycket svårare nu, allt jag gör tycks gå emot mig just nu. Jag kan inte alls säga som jag tänker, därför blir alltinge falskt, jag vet inte om det jag säger är sant. Jag måste typ ta ett ordentligt snack med mig själv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0