HEMMA!

Det var sjukt varmt i borlänge måste jag då verkligen säga. Ddet var mulet 1 dag, fast då var det ändå typ +25. Vi åt på donken nätan varje dag, mumma! Sen så var det party varje dag, såg nästan inge band, alla var mest på campingen hela tiden. Det roliga var att det var folk som lockade på tjejer som om de var katter. Vi hade vattenkrig en dag och gömde oss i skuggan en massa.
Banden jag såg

MÖTLEY CRÜE !!!
NAVID MODIRI och gudarna
the sounds
håkan hellström
general knas
promoe
SLAGSMÅLSKLUBBEN
sugarplum fairy
Alice in videoland
något band i kupolen

Sen såg jag nog ingemer.

Men nu är jag iaf hemma och ska packa upp och tvätta idag, sen ska jag börja packa igen, för om 11 dagar åker jag bort igen.

Kommentarer
Postat av: alma

vars åker du då?:p

2009-06-29 @ 11:38:14
URL: http://almatrefargad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0