i won't be there

Den här dagen har inte börja, varit eller slutat bra. Det började med att vissa var lite inte vet jag knasiga, jag hade ångest som fan, hur kunde jag ens lyckas, jag lyckades med att förstöra ens kväll. Bra Erika! Jag och Lina gick till stan, för att gå på copp, men vi hamnade på blå ängeln där minnerna från förr sitter fast. Sen kom Linda, vi gick till coop, sen till ett fönster när Linda gick for jag och Lina hem.  Sen har jag och Lina dött i hennes rum, behövdes. Micke kom förbi ett tag Sen gick jag hem och gjorde mat. Sen har jag inte gjort mycket alls. Sen vid 7 for jag, Lina, Linda och Richard till Lasergame för att bada. Vi spram omkring där vars man spelar lasergame, sen så skulle vi bada, det började ju bra, men sen blev det CPjävlasämst, ofta, tack, rivsår och emoplåster, ville bara börja gråta. På riktigt, och alla ni som vill veta kan ju typ DÖ! emoemoemoemoemoemoemoemoemoemoemoemoemo
Jo jag vill bara säga tack till er emosar, som skrattar och gör INGENTING! Jag trodde att jag skulle dö. På riktigt, efteråt höll jag på dö ännu mer, Ville bara sätta mig undervattnet och gråta och inte komma upp.
Varför?
Emo i minst 1vecka, nu ska jag dö lite, med coola och tetris och msn.

Kommentarer
Postat av: Reggie

nämnde du tetris? :D :D :D :D :D

2009-06-08 @ 19:27:28
URL: http://rrregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0