stumpan.

Fy 17 vilken plågsam matstund det blev idag.

Efter skolan så åkte jag och lina buss till Öjebyn där vi var i typ max 10 minuter. Sengick vi till annelund och hämtade pengar, för båda var hungriga. Så vi gick till Bigboy, Vi satte oss utomhus.
Strax efter det att vi hade satt oss ner så kom det en liten gråsparv och satte sig i närheten av oss. Jag som är sjukligt rädd för alla fåglar, dog lite smått, men klarade det ganksa bra, sen kom det en till, och en till. Så nu var det tre stycken gråsparvar, jag drabbades lite av panik och var hela tiden tvyngen att kolla runt efter var dom satte sig. Sen såg jag den enbenta fågeln. Den var ond och försökte utnyttja sin gullighet.
Sen satte dan sig jätte nära mig och tittade dunder mycket på mig.
Det kom även två fiskmåsar! En satte sig på taket och jag och Lina såg hur den spande in våran mat genom parasollet!
En liten fågel hoppade jätte nära mig och jag blev tvungen att vifta bort den, skit läskigt var det. Sen kom den enbenta fågeln jätte nära, så jag skulle vifta bort dn med, men det kunde inte hoppa iväg så långt. Så det nästan hoppade mot mig! Då skrek jag lite, tod på mig luvan och var jätte rädd!

Det var då vi såg att den enbenta fågeln hade en stump! Ett ben utan fot! ÄCKLIGT!
Lina tänkte mata den med ett strips, men när fågeln var jätte nära mig och Lina så kastar hon iväg stripset och det landar på mig, och fågeln hoppar ju efter stripset på mig. Och det mina vänner är fångat på film av mig, fy, jag höll på börja gråta.




Stumpan



Jag dör.

Kommentarer
Postat av: sis

mkt man ser ens ? ;)

2009-06-02 @ 22:33:48
URL: http://lillabecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0