10 min!

Nu är det bara 10minuter kvar, känns som om det kommer vara en besvikelse, eftersom att jag idag trodde att jag fyllde år nästa vecka, kommer ju inte precis låta poff och jag bler helt ny. Jag kommer sitta här och se de sista minutrarna och sekunderna av mitt 17 åriga liv rinna ut, sen vänder jag på allt och tiden börja rinna igen. Jag blir ju för 17 18 om 7 minuter. Knas! Sen så kan jag ju inte festa i helgen, attans, haha. Jag ska täävla! Bo på hotell och bara ta det lungt, Jag kände att jag behövde påminna alla om att jag fyller år snart, eftersom att jag glömt det själv. Iaf så har jag redan blivit grattad av några, som typ, katti, lina, andy, ewa och någon mer tror jag! nu är det 5 minuter kvar och jag vet inte hur jag ska börja fira, sova låter lockande.

Kommentarer
Postat av: alma

jag har faktiskt också grattat dig!

2009-05-19 @ 11:55:00
URL: http://almatrefargad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0