behöver inte fixas

Åh, så himla jobbigt blev sen jag läste det där smset igår. ALLT SJÖNK! Sov skit dåligt, ångesten väller över mig idag. Att vi ska äta palt gör inte det hela bättre heller, kan btw inte följa någonting någonstans. Orkar verkligen inte just nu. Trodde att allt skulle bli ganska bra, att jag skulle orka stå ut, och nu känner jag verkligen att det här kommer att bli smärtsamt. Jag vill INTE Ha några frågor om nått, det kommer bara att bli svin jobbigt. så fråga inte. kan bara berätta för de närmaste, som säkert redan vet.

Igår hade jag Lina, Lill micke, Rasmus och Andy filmkväl hos Lina och Rasses pappa i öjebyn, sen stack vi till en punkarfest, ganksa roligt, men samtidigt så ryckte jag till över varje plötslig rörelse, och var tvungen att se mig om flera gånger, haha. Sen gick jag och lina hem och somnade i soffan, sen vid typ halv 5 så gick jag ner och satt i köket med Rasmus och Andy. Vi åt sen gick jag och la mig igen. Sen vid halv 10? så steg jag och lina upp, gick ut ett tag på gården med Akela och sen for vi in till stan. Så nu sitter jag här hemma och försöker att tänka så lite som möljig på allt det där som ger mig ångest. Tror ni det går? inte det. Nu vill jag bara lägga mig i sängen och lyssna på musik och gråta.

Kommentarer
Postat av: MICKE

VADÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LILLMICKE?

2009-05-12 @ 00:15:22
Postat av: Camilla

Du vet att du får prata med mig! jag kommer att finnas för dig föralltid :) du vet det :) jag älskar dig erika! <3

2009-05-12 @ 09:07:51
URL: http://camillaaleniuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0