BRYSKT

Allt är fan bryskt nu! Badå bra och dåligt. Mest bra. Oseriöst är bra. Men nu är det jäkligt svårt en sak. En sak som jag inte fattar själv. Varför? haha. Det är jobbigt, men jag vet att jag kan klara det. Bara det typ inte vet jag, slutar kännas sådär jobbigt, i hela mig, det får mig att le fast jag inte vill. ATTANS! Det är inte bra dethär. Mötet var lika tråkigt som jag hade väntat mig, gilalr inte möten, hamstrar eller att jag har hamstermat i hela mitt rum. Gillar inte när det är kallt, eller när det blåser, eller när jag inte vet vad jag ska säga och göra. Livet borde vara lättre. Tack för hen underbart rolig helg, Fast det suger att jag har ont typ uti axeln, men jag kan väl inte göra annat än att skratta åt varför jag ahr det, för det får mig att tänka på det roligaste och bästa och allt som är bra igentligen jag har varit med om. Mer kvällar som den, JA tack!

Kommentarer
Postat av: bryskt är ordet :D:D

Vi har nog allt haft en bryskt bra helg i stora drag! Lite random men bra, YEAH

2009-05-03 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0