dagen.

Idag har det inte hänt så mycket, skola, och jag har aktiverat mitt kort och igår så var jag mega duktig, eller om det var i söndags, iaf så lämnade jag brevet till försäkringskassan, pengar hela sommaren <3 yes! på tisdag så får jag tillgång till mitt sparkonto! jag blev förbluffad, jag hade mer pengar än vad jag tordde där, sen har jag fått 200 kr idag. så jag kommer inte behöva låna pengar på söndag måndag och tisdag och torsdag, haha. Det hade blivit lite jobbigt. Iaf så gick jag med lina hem, och snart ska jag äta sen ska jag bara kladdkaka. Är så himla sugen på det! Jo sen så får ni komma och fika hos mig på lördag! Om ni smsar först ;) för då firar jag mig själv i förväg. med kakor, kanske tårta. inget speciellt alltså.
i'm so happy.

Kommentarer
Postat av: camilla

Mumma. få man kanske komma och fika då ? :)

2009-05-13 @ 15:49:47
URL: http://camillaaleniuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0