konstigt

Alla ni i cheerleandingen får ju inte tro att det är er jag inte gillar, det gör jag ju. Jag tänker kämpa på sm, jag tänker vinna. Som vanligt, Jag är less bara, på cheerleadingen. Den som har tagit mitt liv. hehe. Jag pallar bara inte att ha ingen fritid,  ingen tid att plugga, umgås med alla kompisar, inte ha några pengar, eller att behöva låna 2500kr av en släkting. Det är inte det jag vill med mitt liv. Så Lill-erika är snart tillbaka i sitt vanliga lilla jag! Om 2 veckor tar vi hem sm? eller? haha. Självklart jag är ju med, sen tjejer kommer det gå utför för er i tävlingar, för att då är inte jag med. Jag menar, utan erika går det dåligt, det har jag märkt på skolan. För när jag är med på idrotten så vinner ALLTID mitt lag, sen om jag inte är med går det sääämst för båda lagen. haha. Alla behöver mig! :D iaf, bara för att jag är så bäst. Nu ska jag snart äta, sen ska jag träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0